niedziela, 6 lipca 2014

KONKURS URODZINOWY

Witajcie,
Z okazji zbliżających się 2 urodzin naszego bloga mamy dla Was mały konkurs, w którym jedna osoba może wygrać taki zestaw:

Zasady konkursu są bardzo proste, wybierzcie jeden przepis znajdujący się na naszym blogu, który się Wam najbardziej spodobał. Uzasadnijcie swój wybór w komentarzu pod spodem, lub na naszym facebooku - klik. Na Wasze wiadomości czekamy do 16 lipca - wyniki poznacie 17 lipca.

Nagrodę wysyłamy na terenie Polski. Liczymy na Waszą kreatywność.  Powodzenia :)

8 komentarzy:

  1. Na prawdę już 2 lata? Wow! Gratuluję dziewczyny i mam nadzieję, że będziecie mnie zachwycać dalej swoimi pomysłami.
    Oczywiście wezmę udział i nawet nie muszę szukać co mnie najbardziej zachwyciło bo mam to w swoich ulubionych przepisach od dłuższego czasu i robiłam 3 razy - B-A-J-K-A! A jest to krem krówkowo-bananowy do kanapek!
    http://basjulowepasje.blogspot.com/2014/06/krem-krowkowo-bananowy-do-kanapek.html
    Dlaczego on mnie tak przypasował? Jest jak już mówiłam przepyszny, pięknie się rozsmarowuje , błogo rozpuszcza się w buzi z ciepłym chlebem i zawiera moje 2 ukochane rzeczy, mianowicie banany i krówki! Jest przecudowny i gdy go robię każdy z domowników nie może się doczekać kiedy powędruje do słoiczka, który tylko czeka na to by przysiąść do niego z łyżeczką hihi :)
    Pozdrawiam,
    Natalie

    nataliekudli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wybieram ciasteczka marchewkowe z marmoladą. Jakiś czas temu odkryłam, że dodatek marchewki do słodkości jest rewelacyjnym i smacznym pomysłem i nawet osoby, które marchewki nie lubią skuszą się na kawałek :-) a Wasze ciacha są obłędne w smaku i już kilka moich koleżanek je piekło i się w nich zakochały. Polecam wszystkim kto jeszcze nie robił. I życzę dalszych tak smacznych i kolorowych lat z blogiem :-)
    szkodzinska.marzena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)
    Ja trafiłam do Was przez przepis na ciasto marchewkowe który swoją drogą opublikowałyście w moje urodziny ;) Jestem wiecznie na diecie, ale na taki smakołyk sobie pozwalam. Ciasto jest na prawdę genialne - nie za słodkie, wilgotne i idealnie komponuje się z polewą. Moi znajomi byli zaskoczeni, że to pyszne ciasto zrobione jest z marchewki.
    Widząc poprzedni komentarz można sądzić, że jesteście marchewkowymi mistrzyniami ;)
    Tych ciasteczek nie próbowałam, ale też się muszę skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wiele świetnych przepisów, a ja mam wybrać tylko jeden? Trudna sprawa, ale gdy tylko przeczytałam temat konkursu, pomyślałam o jednym, który robiłam już mnóstwo razy - domowe muesli. Jest super: chrupiące, pyszne, zdrowe, a najlepsze, że zawsze będzie smakować idealnie, bo sami wybieramy, co do niego wrzucimy i jak dużo miodu dodamy. Przepis można dowolnie modyfikować w zależności od naszych zachcianek, dzięki temu nigdy się nie znudzi. Co uwielbiam w tym i innych Waszych przepisach, to to, że od początku do końca wiem, z czego zrobiony jest mój posiłek i nie muszę pochłaniać niepotrzebnie białego cukru, polepszaczy, czy konserwantów. Z okazji drugich urodzin życzę Wam i sobie jeszcze więcej pomysłów na pyszne dania :).

    szanowna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :)

    Zacznę od tego, że bardzo mi się podoba sposób prowadzenia waszego bloga :) Macie bardzo ciekawe i oryginalne pomysły, a sposób w jaki je przedstawiacie bardzo mi pasuje. Trudno było mi wybrać jeno najlepsze przepis, bo wszystkie są świetne! :) Po długich przemyśleniach stwierdzam, że najbardziej mi smakował "Makaron z kurczakiem i szparagami". Po piersze uwielbiam jeść makarony <3 Ich wielkim plusem jest to, że świetnie smakują dosłownie ze wszystkim, od słonych sosów, po słodkie owoce czy musy, a co więcej przygotowanie ich nie zajmuje zbyt wiele czasu, dlatego też u mnie wygrwają :) Kurczak jak wiadomo nie zawiera zbyt wielu kalorii, idealny dla osób dbających o linie, szybko się go przygotowuje, więc śmiało go można jeść, no i doskonale pasuje do makaronu. Kolej na szparagi: "Szparag uważany był przez różne cywilizacje za afrodyzjak - odgrywał rolę jako symbol falliczny. Rzymianie dedykowali go bogini miłości Wenus, zaś na Bliskim Wschodzie przypisywano mu szczególne miłosne właściwości w daniach, w których występował w połączeniu z żółtkiem." Po krótkim wprowadzuniu przejdę do sedna sprawy: lubię ja za to (po raz kolejny), że są proste i szybkie w przygotowaniu. Mój prosty przepis na nie :gotuję je we wrzątku przez 2-3 minuty, dzięki czemu pozostają jędrne i chrupiące, następnie ugotowane szparagi owijam szynką parmeńską, opiekam w piekarniku przez 10 minut, na koniec posypuję parmezanem i gotowe :). Wracając do waszego przepisu: kolejno mamy pomidorki koktajlowe, które są pyszne, a jednocześnie pięknie komponują się z pozostałymi składnikami, jednocześnie ożywiają całe danie, dodająć im kolorku. No i wreszcie sos śmietanowo-jogurtowy coś wspaniałego! Nie jest ciężki, ani tłusty. Idealny do letnich obiadków :)

    Podsumowująć :

    Uwielbiam to danie, bo jest świeże jak lato i szybkie jak ja :)

    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam serdecznie

    Buziaczki :* :* :*

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. No hej hej hej! :D

    Z wszystkich Waszych przepisów najbardziej lubię ten na surówkę na grilla. Jest bardzo smaczna, chrupka i przede wszystkim tania w przygotowaniu co jest ogromnym plusem w wypadku imprez plenerowych (jak wiadomo na takich zawsze jest sporo osób). przyjemnie świeży i lekko słodki smak tej surówki idealnie pasuje do grillowanego mięska i innych potraw, które bywają dość ciężkie, a ona świetnie je równoważy. Dodatkowe brawa dla Was za to, że ta surówka okazała się być jedyną, którą lubi mój narzeczony. To nie lada wyzwanie bo reprezentuje on typ osoby, która z warzyw lubi tylko frytki a tą surówką zawsze się zajada. :D

    Pozdrawiam i wszystkiego smacznego na następne lata blogowania :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadam do Was od stycznia, po tym jak sam wpadłem jak śliwka w kompot. Tak to jest, gdy się na imprezie sylwestrowej poznaje dziewczynę i szuka się potem do niej kontaktu pamiętając jedynie, że wołali na nią wszyscy Basiula. :) Pamiętam jak urzekłyście mnie Panie parę dni później pieczywem z białym serkiem i szczypiorkiem. Mamunia była w szoku, jak jej pierwszy raz zamiast pustych słoików do napełnienia przywiozłem także bułeczki własnej roboty. Myślała w pewnym momencie, że studia rzuciłem. :))
    Najwyżej jednak oceniam przepis na sałatkę kalafiorową do grilla. genialna w swej prostocie. Nareszcie mogę wymigać się w weekendy z czystym sercem od pilnowania mięsa na ruszcie i stresowania, czy steki już są dobre czy może jeszcze są dobre. W zamian zanurzam się całym sercem w przygotowywanie sałatki. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie bardzo spodobał się przepis na tartę tropikalną:
    http://basjulowepasje.blogspot.com/2013/07/tarta-tropikalna.html
    W ciągu roku przygotowałam ją kilka razy, mus z mango zamieniałam na inne owoce, za każdym razem nie tylko bardzo efektownie wyglądała ale i wspaniale smakowała. Świetna propozycja na deserową tartę z pysznym, orzeźwiającym kremem i świeżymi owocami. Ta tarta posiada delikatny, jak dla mnie rewelacyjny spód, którego przygotowanie trwa chwilkę (ja użyłam miksera). Krem z dojrzałego, słodkiego mango idealnie komponuje się z kwaskową limonką. Tę tartę polecam udekorować świeżą miętą z ogródka oraz skropić likierem cytrynowym, np. Limoncello. Delikatny, inny niż wszystkie spód, pyszny krem i świeże owoce to jest to co bardzo lubię - ciężko poprzestać na jednym kawałku :-)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Zacznij wpisywać i naciśnij enter