wtorek, 27 kwietnia 2021

Najlepsze czekoladowe pancakes

Pancakes czekoladowe 😍 zobaczcie jakie wyszły grubiutkie i puszyste. Z kawałkami czekolady w środku. Absolutnie najłatwiejsze na świecie, wszystkie składniki miksujecie razem i ciasto gotowe! Dla osób kochających śniadania na słodko będą idealne! Wykorzystałam przepis od niezawodnej Doroty z Moje Wypieki. Zamieniłam tylko cukier na ksylitol i użyłam gorzkiej czekolady. Polecam z ulubionymi dodatkami - u mnie są to owoce i miód 🍯🥞


Składniki:

  • 2 jajka
  • 250 ml mleka
  • 3 łyżki oleju rzepakowego
  • 1,5 szklanki mąki
  • 1/3 szklanki ksylitolu
  • 1 łyżka proszku do pieczenia
  • 3 łyżki kakao
  • 0,5 łyżeczki soli
  • 0,5 szklanki posiekanej czekolady dobrej jakości (u mnie gorzka)

Przygotowanie: 

Wszystkie składniki (oprócz czekolady) przełóż do miski i zmiksuj lub wymieszaj trzepaczką. Na koniec wsyp posiekaną czekoladę, wymieszaj łyżką. Smaż placuszki na odrobinie oleju, z obu stron. Odwróć na drugą stronę, gdy powierzchnia placka pokryje się pęcherzykami powietrza.



 

3 komentarze:

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Zacznij wpisywać i naciśnij enter